נס בחווארה: מחבל פתח בירי מטווח אפס, אין נפגעים

בנצי לייזרוביץ וקובי פינקלר No Comments on נס בחווארה: מחבל פתח בירי מטווח אפס, אין נפגעים

מחבל פתח בירי לעבר רכב ובו זוג ושני ילדים שנסעו בחווארה. הנהג התעשת מיד והחל בבריחה דרך הנתיב הנגדי ובנס לא היו נפגעים

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הסתיים בנס ניסיון פיגוע ירי לעבר רכב שנסע בחווארה. ברכב היו זוג ושני ילדים ממרכז הארץ שהגיעו לטייל בשומרון. בחסדי שמים הם לא נפגעו.

דובר צה"ל מסר כי מחבל ירה לפני זמן קצר, לעבר רכב סמוך לצומת עינבוס שבחווארה. כוחות צה״ל איתרו פגיעות ירי ברכב ישראלי ולאחר סריקות אותרו תרמילים במרחב. אין נפגעים. כוחות צה"ל מבצעים חסימות ופתחו במרדף אחר המחבל.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן תוקף: "ממשלת הימין נכשלת פעם אחר פעם בהבאת הבטחון במרכז מדינת ישראל לאזרחיה, לא נקבל מצב שפעם אחר פעם מטווחים ומנסים לרצוח יהודים בכביש מרכזי במדינת ישראל. אני דורש ממשלת ישראל להחזיר את המחסומים באופן מיידי בכל איזור לב השומרון, אני דורש מממשלת ישראל להתעשת ולהורות לצה"ל לצאת למבצע כמו מבצע "בית וגן" אבל מקיף עמוק ומשמעותי יותר בכל איזור צפון השומרון בין שכם לגנין ולהפסיק את גל הטרור גם בשומרון וגם הגל שיוצא מכאן בשומרון לכל מרכז מדינת ישראל. ההתיישבות בשומרון חזקה, אנחנו נתמודד עם האתגרים הבטחוניים, אנחנו מאמינים ונחושים, אבל הממשלה הזו שהיא טובה בכל כך הרבה דברים, בנושא הבטחון עוד לא שינתה את המדיניות של הממשלה הקודמת ואנחנו לא נשתוק ולא נוותר לממשלה רק משום שבחרנו בה. אנחנו מצפים מהממשלה לתוצאות. מצפים לתוצאה של החזרת הכבוד הלאומי ומצפים מהממשלה לבטחון".



0 תגובות